طراحی سازه و فونداسیون گلخانه

طراحی سازه و فونداسیون گلخانه

شرکت نوزده گیاه گوهر چشمه خورشید با رویکردی نو و متفاوت در صنعت گلخانه و برخلاف اکثر گلخانه های اجرا شده در سطح کشور که بر اساس یک پیش فرض و با یک مشخصات در مناطق مختلف با شرایط متفاوت اجرا میگردند، اقدام به طراحی سازه‌های گلخانه متناسب باشرایط حاکم بر منطقه از جمله، اقلیم، توپوگرافی منطقه، نوع خاک و حداکثر مقدار بارش برف و حداکثر سرعت باد و همچنین با در نظر گرفتن بارهای مرده و زنده دیگر وارده به سازه گلخانه ، اقدام به طراحی و محاسبه گلخانه‌ها مینماید.

این گلخانه ها در عین حال که از مقاومت بالایی نسبت به بارهای زنده و مرده برخوردارند، قیمت مناسبی نسبت به کیفیتشان دارند.

هدف اصلی از طراحی سازه های گلخانه در شرکت نوزده گیاه گوهر چشمه خورشید، ارائه مناسبترین طرح نسبت به قیمت و مقاومت است.

این بدان معناست که در برخی مناطق حتی نیازی به احداث مقاومترین سبک گلخانه وجود ندارد و با هزینه بسیار پایینتری میتوان اقدام به احداث گلخانه و راه اندازی یک واحد تولیدی گلخانه نمود.

از اینرو بخش مهندسی و طراحی گلخانه یکی از بخش های مهم پروژه های تولیدی ست که موفقیت یک واحد تولیدی بستگی به آن دارد. ابعاد عرض دهانه، ارتفاع ستونها، ارتفاع سرتاج و برخی موارد دیگر بر اساس درخواست کارفرما و یا بر مبنای طرح مورد نظر، مشخص میگردد. مجموعه ما علاوه بر محاسبه و طراحی سازه گلخانه ، تولید و اجرای کلیه طرحهای گلخانه ای را دارد ، که در سایر صفحات سایت خلاصه توضیحاتی از سایر طرح ها و سبکهای گلخانه ارائه نموده‌ایم. فونداسیون گلخانه هایی با پوشش سبک به صورت منفرد و فوندانسیون گلخانه های شیشه ای به صورت نواری و بنا به نوع خاک ، شرایط جوی منطقه و میزان فشار وارده به فوندانسیون و … طراحی و اجرا میگردد.

شرکت ما با استفاده از آخرین فن آوری ها در محاسبات و طراحی، بهینه ترین و اقتصادی ترین طرح را به شما پیشنهاد خواهد داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *